طراحی سایت برتر - طراح اول

شرکت طراحی سایت Ros - طراحی سایت اختصاصی - طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت برتر - طراح اول

شرکت طراحی سایت Ros - طراحی سایت اختصاصی - طراحی سایت حرفه ای

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

 

سایت ساز چیست

اگر شما هم قصد راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی را داشته باشید، می توانید از یک سیستم سایت ساز استفاده کنید. سایت ساز یک پلتفرم آماده می باشد که به کمک آن میتوانید وب سایتان را را روی آن طراحی کنید و با استفاده از، محصولاتتان را به مشتریانتان بفروشید و خدمات خود را به مشتریانتان معرفی کنید

یکی از سایت ساز هایی که می توانید استفاده کنید، سایت ساز و فروشگاه ساز ایران سرور می باشد که با استفاده از آن می توانید از بین قالب ها و افزونه های موجود، هرکدام را که خواستید انتخاب کنید.


 

ویژگی های سایت ساز ایران سرور 

 

یکی از مواردی که کاربران همواره سوال دارند این می باشد که مزیت های سایت ساز ایران سرور چه چیزی می باشد، در پاسخ به سوال باید بگوییم که علاوه بر اینکه سایت ساز ایران سرور از ده ها قالب و افزونه پشتیبانی می کند، می توانید با استفاده از صفحه ساز محبوب Elementor ، وب سایتتان را هرطور که دوست دارید بچینید و به کمک آن و ویژگی Drag And Drop وب سایتتان را راحتی طراحی کنید.



 

تاثیر سرعت سایت

 

یکی از مزیت هایی که استفاده از سایت ساز دارد، این می باشد که شما می توانید به راحتی بدون نیاز به بهینه سازی وب سایت، از سرعت بالایی برخوردار باشید، برای مثال، زمانی که شما بخواهید یک وب سایت با وردپرس ایجاد کنید،نیاز دارید تا یک هاست خریداری کنید پس از اینکه یک هاست خریداری کردید، نیاز است تا افزونه های بهینه ساز نصب کنید و سرعت وب سایتتان را بهینه کنید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۷ مهر ۹۹ ، ۱۰:۴۴
  • ۲۷ نمایش
  • علیرضا احمدیان نابی اصل

هاست دانلود ایران سرور، میزبان امن اطلاعات شما

هاست دانلود ایران سرور، بهینه سازی شده برای کسب و کار های اینترنتی مثل فروش فایل، تا بتوانند فایل های وب سایتشان را به کاربران با سرعتی بالا ارائه دهند. یکی از بهترین انتخاب ها برای فروشگاه های مجازی و کسب و کار های اینترنتی فروش فایل. با هاست دانلود ایران سرور سرعت و کیفیت دانلود را به کاربران تان هدیه دهید. با استفاده از نرم افزار محبوب FileZilla به هاست خود متصل شوید و فایل هایی را که قصد ارسال برای فروش آن را دارید نگهداری کنید. هر آنچه نیاز دارید آپلود کنید و با سرعتی فوق العاده لینک های دانلود را برای مشتریان خود ارسال کنید.

هاست دانلود مناسب چه کسب و کار هاییست؟

این هاست، مناسب برای کسب و کار های فروش فایل و فروشگاه های اینترنتی دیجیتالی با محصولات دانلودی دیجیتالی می باشد. سرعت شبکه 1 گیگابایتی ایران سرور، کیفیت وصف نشدنی را به کاربران ارائه می دهد و با گارانتی وجه 14 روزه، می توانید سرویس خود را لغو کنید. هر تعداد ساب دامنه که مد نظرتان است را روی هاست دانلود ایران سرور بسازید و این دامنه ها را به وبسایتتان متصل کنید.دیتاسنتر های پارس آنلاین، افرانت و در خارج از کشور و دیتاسنتر های OVH و Hetzner . انتخاب با شماست که کدام یک از این دیتاسنتر ها را انتخاب کنید و فایل های خود را در آن میزبانی کنید. با ترافیک ماهیانه نامحدود هیچ نگرانی نخواهید داشت و همیشه در دسترس بودن را تجربه خواهید کرد.

 

مزیت های هاست دانلود ایران سرور

هاست دانلود ایران سرور، مزیت هایی دارد که این سرویس را با دیگر سرویس ها متمایز می کند. اگر بخواهیم به مزیت های کلیدی این سرویس اشاره کنیم موارد زیر را می توانیم نام ببریم:

  • دسترسی ساده و آسان با FTP

  • گارانتی وجه تا ۱۴ روز

  • پشتیبانی حرفه ای ۲۴/۷

  • ترافیک ماهیانه نامحدود

  • پهنای باند اختصاصی برای دانلود به صورت مداوم

 

 

https://www.iranserver.com/web-hosting/download/

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۳ مهر ۹۹ ، ۱۱:۰۴
  • ۳۹ نمایش
  • علیرضا احمدیان نابی اصل