طراحی سایت برتر - طراح اول

شرکت طراحی سایت Ros - طراحی سایت اختصاصی - طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت برتر - طراح اول

شرکت طراحی سایت Ros - طراحی سایت اختصاصی - طراحی سایت حرفه ای

۱۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید سایتی طراحی کنید و با شرکت های طراحی سایت تماس بگیرید. هنگامی که با آنها تماس می گیرد متوجه خواهید شد که قیمتها کمی متفاوت است و هرکس یک قیمتی می دهد، برای مثال شرکت طراحی سایت مشهد گرین وب، قیمت طراحی سایت های اختصاصی اش از 8 میلیون تومان شروع می شود و بسته به نیاز مشتری تغییر می کند.

 

چرا قیمت های طراحی سایت متفاوت است؟

قیمت های طراحی سایت متفاوت است چون هر شرکت و هر شخص بسته به میزان تعهدی که دارد هزینه دریافت می کند، برای مثال یک شرکت طراحی سایت ارزان که کارش ارائه خدمات و ساخت سایت ارزان است، به میزان همان پولی که میگیرد فعالیت می کند و سایت ایجاد می کند.

یکی دیگر از مواردی که همواره اهمیت بسیار زیادی دارد، این می باشد که قبل ایجاد پروژه، اول طرح برای مشتری فرستاده می شود و پس از تایید مشتری شروع به اجرا و پیاده سازی وب سایت می کنند. به همین دلیل قیمت شرکت طراحی سایت گرین وب با بقیه شرکت ها و افرادی که سایت طراحی می کنند متفاوت است.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۰ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۰۱
  • ۴۲ نمایش
  • علیرضا احمدیان نابی اصل

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که بخواهید وب سایت خودتان را ایجاد کنید و روی کارت ویزیتتان آدرس وب سایتتان را چاپ کنید، وب سایت یک مسئله کلاسیک است و بهتر است که سایت در شیک ترین حالت ممکن طراحی شود، و اگر سایت طراحی شده اختصاصی باشد، می تواند آبرو و احترام شما را بخرد.

یکی از شرکت های طراحی سایت مشهد که در زمینه طراحی وب سایت های اختصاصی فعالیت می کند، هلدینگ دانش بنیان گرین وب می باشد. 

روند طراحی سایت اختصاصی

طراحی وب سایت اختصاصی کار چندان آسانی نبوده و نیازمند، کار تیمی می باشد. برای مثال شما اگر سفارش یک وب سایت در زمینه زعفران را بدهید، ابتدا وب سایت شما باید توسط متخصصین بررسی شود، سپس در واحد طراحی و توسعه، طرح گرافیکی آن با نرم افزار های طراحی ایجاد شود و سپس؛ و پس از تایید نهایی طرح توسط شما، وب سایت شروع به آماده شدن و کد نویسی می شود.

 

پس از پیاده سازی طرح به شما به مدت یک سال پشتیبانی داده می شود و با استفاده از پشتیبانی می توانید هر تغییری که مد نظرتان بود را روی وب سایت اعمال کنید. این پشتیبانی سال اول رایگان است و از سال دوم، مشمول هزینه خواهد شد.

یکی دیگر از مواردی که به شما به صورت رایگان ارائه می شود، میزبانی وب می باشد که وب سایت شما روی آن اجرا می شود، در واقع میزبانی وب یکی از اساسی ترین نیاز های شما برای ساخت سایت می باشد و هزینه نسبتا بالایی هم دارد، ولی شرکت طراحی سایت گرین وب، با همکاری با شرکت هاستینگ ایران سرور، به شما هاست اختصاصی می دهد که وب سایت شما به مدت یک سال روی آن به صورت رایگان میزبانی می شود و پس از یک سال، می توانید هاست را تمدید کنید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۰ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۰۱
  • ۵۰ نمایش
  • علیرضا احمدیان نابی اصل

اگر شما هم قصد آنلاین سازی کسب و کار خودتان را داشته باشید و فکر ساخت سایت را حتما در ذهن خود دارید و به نظرتان خوب است که یک وب سایت ایجاد کنید. اما طراحی و ساخت سایت کار آسانی نیست و نیاز به برنامه نویسی دارد، خوشبختانه شرکت های طراحی سایت زیادی وجود دارند که می توانند پروژه های شما را انجام دهند و جلو ببرند. در شهر مشهد، شرکت های طراحی سایت بسیار زیادی هستند، برای مثال شرکت طراحی سایت مشهد گرین وب، یکی از شرکت هایی می باشد که توانسته است همواره با ایجاد و وب سایت های حرفه ای همواره رضایت مشتریانش را جذب کند.

مزیت های شرکت طراحی سایت گرین وب

یکی از اصلی ترین و مهم ترین مزیت های شرکت گرین وب، اعتبار و پیشینه چندین و چند ساله آن می باشد که همواره از سال 1369، با تکیه بر دانش و دلسوزی کارمندان متخصصش توانسته است سرپا بماند در ادامه به بررسی برخی دیگر از مزیت های شرکت طراحی سایت گرین وب خواهیم پرداخت … 

  • نیروی متخصص

                        دانش همواره به عنوان سوخت در ذهن کارمندان و متخصصین شرکت طراحی سایت گرین وب، جاری است. با تکیه بر دانش مهندسین ایران توانسته ایم در عرصه آی تی و سفارش و ایجاد وب سایت های حرفه ای اول باشیم.

  • ارائه هاست رایگان

                        هنگامی که شما می وب سایتی را از گرین وب سفارش می دهید، در سال اول نیاز به سفارش هاست نمی باشد و از شما هزینه اضافه بابت هاست گرفته نمی شود و خبر خوب این می باشد که هاست و میزبانی وب سایت شما توسط ایران سرور پشتیبانی می شود.

  • پشتیبانی حرفه ای 

                        یکی از مواردی که قبل از سفارش طراحی سایت به هر شرکت طراحی سایت نیاز است که مورد بررسی قرار دهید، این است که بدانید آیا این شرکت پشتیبانی دارد یا خیر، برای مثال زمانی که بخواهید یک مورد یا یک متن را داخل وب سایتتان تغییر دهید، اگر پشتیبانی باید دیگر نیازی نیست که خودتان انجام دهید و پشتیبانی برای شما انجامش خواهد داد.

 

همیشه بهتر است که کار خودتان را به حرفه ای ها بسپارید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۰ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۰۰
  • ۵۴ نمایش
  • علیرضا احمدیان نابی اصل

یکی از مواردی که هنگام سفارش طراحی سایت نیاز است تا به آن توجه ویژه ای داشته باشید، انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب و استاندارد می باشد. یک شرکت طراحی وب استاندارد باید چندین ویژگی داشته باشد که به شرح زیر است:

  • پشتیبانی حرفه ای
  • تیم برنامه نویسی متبحر
  • هاست و میزبانی وب مناسب 

 

چرا نیاز است تا یک شرکت طراحی سایت، کسب و کار آنلاین مارا طراحی کند؟

وقتی که یک شرکت طراحی سایت معتبر وب سایت شمارا طراحی کند و میزبان کسب و کار آنلاین شما باشد، دیگر نگران دغدغه ها و مواردی که ممکن است برای وب سایت شما به دلیل عدم پشتیبانی رخ دهد، اتفاق نمی افتد و کار شما راحت می شود. 

 

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی آب خوردن به طراحی سایت بپردازید و وب سایت خودتان را طراحی کنید. یکی از مواردی که به شما می تواند کمک بسیار زیادی دسترسی پذیری باز این سیستم مدیریت محتوا می باشد که با استفاده از می توانید سایتتان را طراحی کنید.

 

قیمت طراحی سایت

اگر به یک شرکت معتبر برای طراحی سایت مراجعه کرده باشید، مطمئنا متوجه این مسئله خواهید شد که قیمت آن ها کمی با قیمت کسانی که سایت به صورت فری لنسینگ طراحی میکنند متفاوت است. یک شرکت طراحی سایت به شما پشتیبانی می دهد، کیفیت پروژه را تضمین میکند، تیم روی پروژه کار می کند و مالیات و .... هم که جای خود دارند.

 

شرکت طراحی سایت گرین وب

شرکت طراحی سایت گرین وب یکی از شرکت های ساخت سایت و ارائه دهنده خدمات آی تی در سرتاسر ایران می باشد که با استفاده از دانشی که تیم متبحر گرین وب دارد، همواره پیشتاز در خدمات طراحی سایت و ساخت در در مشهد بوده است.

https://www.greenweb.ir/web/

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۵۳
  • ۴۰ نمایش
  • علیرضا احمدیان نابی اصل

 

چرا نیاز به تبلیغات در گوگل داریم؟

 

حتما شما هم می دانید که زمانی که یک وب سایت اینترنتی را راه اندازی می کنید، اول  کار فروش خوبی نخواهید داشت. با توجه به این مورد و برای سود راحت تر از طریق اینترنت، می توانید از خدمات تبلیغات در گوگل استفاده کنید. این مورد موجب می شود تا رتبه وب سایت شما بالاتر از هر رقیب دیگری باشد و به راحتی بتوانید در مدت زمان کم به فروش اینترنتی دست پیدا کنید.

 

هزینه تبلیغات در گوگل

 

یکی از مواردی که همواره برای شرکت ها و سازمان های نوپا مهم بوده است، بودجه می باشد. همانطور که می دانید بودجه سایت نمی تواند همان اول کار صرف هزینه های گزاف سئو شود و پس از 6 الی 12 ماه نتیجه آن را دید، برای اول کار بهتر است از تبلیغات در گوگل استفاده کنید تا بتوانید راحت تر به فروش اینترنتی برسید.

 

ساخت اکانت گوگل ادوردز و ایجاد کمپین تبلیغات در گوگل

 

پس اینکه اکانت گوگل ادوردز خودتان را برای تبلیغات در گوگل ایجاد کردید، نوبت به ایجاد اولین کمپین تبلیغاتی می رسد. برای اینکه بتوانید کمپین خودتان را لانچ کنید و ران ببینید، بهتر است قبل از اجرای کمپین تبلیغاتی، حساب خودتان را ابتدا شارژ کنید و برای شارژ حساب می توانید از یکی از حساب های اعتباری مجازی مستر کارت استفاده کنید.

 

کوپن گوگل ادوردز چیست؟

 

زمانی که شما قصد تبلیغات در گوگل و اجرای یک کمپین تبلیغاتی را دارید، یکی از مواردی که همواره مهم می باشد، پروموشن کد یا کوپن گوگل ادوردز می باشد که با استفاده از آن می توانید اعتبار رایگان از گوگل برای اجرای کمپین تبلیغاتیان دریافت کنید که به شما کمک می کند بودجه بیشتری را صرف تبلیغات کنید.

 

آیا تبلیغ در گوگل برای سئو خوب است؟

 

در پاسخ به این سوال که تبلیغات در گوگل می تواند باعث افزایش رتبه شما در وب سایت های اینترنمتی و سئوی وب سایت شما شود یا خیر باید بگوییم که خیر همچین چیزی نیست و شما اگر در گوگل تبلیغ کنید، صرفا برای مدت زمان محدودی در نتایج بالاتر هستید و پس به پایان رسیدن بودجه رتبه شما از بین خواهد رفت.

 

گوگل ادوردز چیست؟

تبلیغات یک هنر است و کسی که تبلیغ انجام می دهد، هنرمند به حساب می آید. امروزه با گسترش روز افزون تکنولوژی و فناوری های نوین، هر کسب و کار اینترنتی ، چه نوپا و چه برند و یا موفق نیازمند تبلیغات اینترنتی می باشد. تبلیغات در گوگل یکی از روش های بازاریابی دیجیتال و تبلیغات اینترنتی می باشد. استفاده از گوگل ادوردز برای هر کسب و کاری پیشنهاد می شود.

 

چرا گوگل ادروزد زودتر نتیجه می دهد؟

همانطور که می دانید، سئو پروسه ای طولانی مدت و زمان بر است، و اگر بخواهید صرفا با سئو فقط رو به جلو حرکت کنید نیازمند حداقل یک سال زمان هستید، از این رو شما برای موفقیت در اینترنت و چشیدن طعم شیرین فروش اینترنتی، نیازمند تبلیغات در کانال های دیجیتال مارکتینگ مثل گوگل ادوردز یا تبلیغات کلیکی هستید.

 

چگونه تاثیر بهتری روی گوگل ادوردز بگذاریم؟

یکی دیگر از موارد تاثیر گذار در تبلیغات کلیکی گوگل، ساخت صفحه فرود مناسب است. فرض کنید در خیابان هستید و یک بیلبورد تبلیغاتی از یک مغازه می بینید؛ به ادرس مغازه مذکور می روید و دکور مغازه شمارا جذب نمی کند، فروشنده ها برخورد خوبی ندارند و اصلا آن چیزی نیست که شما فکر می کردید. هنگامی که در حال راه اندازی یک کمپین تبلیغات در گوگل هستید، باید صفحه ای که طراحی می کنید مناسب با کسب و کار شما باشد، لوکس و کاربر پسند باشد و از متن های تبلیغاتی خاص در آن استفاده شده باشد.

چرا گوگل ادروزد هدفمند تر است؟

همانطور که قبل تر اشاره کردیم، گوگل ادوردز ، یکی از کم هزینه ترین روش های تبلیغات اینترنتی می باشد. چرا چنین می گوییم؟ شما اگر داخل یکی از خبرگذاری های مطرح ایران مثل ایسنا یا اقتصاد آنلاین و … تبلیغات بنری انجام دهید، علاوه بر صرف هزینه های گزاف ، نرخ بازخوردتان به دلیل هدفمند نبودن آن تبلیغ کم خواهد بود. از این رو، تبلیغات در گوگل بسیار هدفمند است، برای مثال بازارهدف شما نوجوانان و جوانان هستند، پس از مشخص کردن کلمه کلیدی، در گوگل ادوردز بخشی وجود دارد که می توانید سن مخاطبین را هم تعیین کنید، برای مثال برای کلمه “خرید تی شرت”، می توانید انتخاب کنید که تبلیغ، فقط برای افراد با محدوده سنی 15 تا 25 سال این تبلیغ را ببیند تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، مخاطبین هدفمند دریافت می کنید و راحت تر می توانید به آن ها بفروشید.

 

منبع : https://www.tabliq.com/service/gads/

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۰ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۰۶
  • ۴۶ نمایش
  • علیرضا احمدیان نابی اصل
  • علیرضا احمدیان نابی اصل
  • علیرضا احمدیان نابی اصل
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۲ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۰۷
  • ۲۵ نمایش
  • علیرضا احمدیان نابی اصل
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۲ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۰۶
  • ۲۲ نمایش
  • علیرضا احمدیان نابی اصل
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۲ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۰۶
  • ۳۳ نمایش
  • علیرضا احمدیان نابی اصل