طراحی سایت برتر - طراح اول

شرکت طراحی سایت Ros - طراحی سایت اختصاصی - طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت برتر - طراح اول

شرکت طراحی سایت Ros - طراحی سایت اختصاصی - طراحی سایت حرفه ای

فرق طراحی سایت اختصاصی با طراحی سایت معمولی

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۰۱ ب.ظ

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که بخواهید وب سایت خودتان را ایجاد کنید و روی کارت ویزیتتان آدرس وب سایتتان را چاپ کنید، وب سایت یک مسئله کلاسیک است و بهتر است که سایت در شیک ترین حالت ممکن طراحی شود، و اگر سایت طراحی شده اختصاصی باشد، می تواند آبرو و احترام شما را بخرد.

یکی از شرکت های طراحی سایت مشهد که در زمینه طراحی وب سایت های اختصاصی فعالیت می کند، هلدینگ دانش بنیان گرین وب می باشد. 

روند طراحی سایت اختصاصی

طراحی وب سایت اختصاصی کار چندان آسانی نبوده و نیازمند، کار تیمی می باشد. برای مثال شما اگر سفارش یک وب سایت در زمینه زعفران را بدهید، ابتدا وب سایت شما باید توسط متخصصین بررسی شود، سپس در واحد طراحی و توسعه، طرح گرافیکی آن با نرم افزار های طراحی ایجاد شود و سپس؛ و پس از تایید نهایی طرح توسط شما، وب سایت شروع به آماده شدن و کد نویسی می شود.

 

پس از پیاده سازی طرح به شما به مدت یک سال پشتیبانی داده می شود و با استفاده از پشتیبانی می توانید هر تغییری که مد نظرتان بود را روی وب سایت اعمال کنید. این پشتیبانی سال اول رایگان است و از سال دوم، مشمول هزینه خواهد شد.

یکی دیگر از مواردی که به شما به صورت رایگان ارائه می شود، میزبانی وب می باشد که وب سایت شما روی آن اجرا می شود، در واقع میزبانی وب یکی از اساسی ترین نیاز های شما برای ساخت سایت می باشد و هزینه نسبتا بالایی هم دارد، ولی شرکت طراحی سایت گرین وب، با همکاری با شرکت هاستینگ ایران سرور، به شما هاست اختصاصی می دهد که وب سایت شما به مدت یک سال روی آن به صورت رایگان میزبانی می شود و پس از یک سال، می توانید هاست را تمدید کنید.

  • علیرضا احمدیان نابی اصل

ساخت سایت

طراحی سایت

طراحی سایت مشهد